Maskeradhoppning och storm..

Imorse så åkte jag till kiosken för att ha öppet under Maskeradhoppningen. Jag hade ju fått veta att det bara skulle vara 20 starter men tror nog det var fler än så. För tävlingarna var slut runt 12-13 tiden och då hade de hållt på sen 10 då tävlingarna började. Men jag kunde ju inte plocka ihop och städa upp och sen åka hem eftersom det skulle inventeras idag eftersom det är sista dagen på år 2010. Så jag kom väl hem halv 4 så kan väl säga att jag har stått där nästan ett helt 8 timmars arbetspass.. inte riktigt men nästan.

Nu på kvällen så vart det jävligt svårt att ta in hästarna pga nyårsraketerna som skjuts runt omkring. Jag fattar inte hur folk vågar skicka iväg dom i den häst stormen? Det blåser jävel ute!

God Fortsättning på det nya året!

Kommentera här: