Deppig och Trögfattande..

Behöver jag säga att det känns förjävligt att behöva åka hem till Mariestad idag?
Borde inte klaga då jag faktiskt varit här längre än beräknat men ändå, med tanke på att jag och David inte får träffa varandra förens mellan Jul och Nyår igen.
Ska snart åka eftersom jag gissar på att det kommer ta låååång tid med tanke på vädret. Är ju trots allt Klass 1 Varningar i hela Sverige.

Kan idag konstatera att jag är lite trög.. För när vi var inne på Ica i Trångsund så flörtade killen i kassan med mig, fast det fattade inte jag. Medans David stod och inte sa något förens vi kom ut till bilen igen. Tycker jag var lite taskigt!

Ska leta upp alla mina grejer och packa nu då så man kommer iväg snart. Kan inte vänta hur länge som helst. Måste ju hem jue och sen tror jag att mina föräldrar uppskattar om jag är hemma långt innan midnatt med tanke på vädret.

Hade velat haft med mig David hem men går ju inte när han ska jobba imorgon. Han skulle igentligen jobbat idag men eftersom han hade mig här hemma så kände han inte ritkigt för att jobba.
Tycker verkligen om David Rudin <3

Ni får ha en Trevlig kväll så lovar jag att jag ska ta det lugnt och köra försiktigt!

Kommentera här: