Snöstorm..

Skulle åkte hem till Mariestad idag igentligen MEN mamma smsade och ringde tidigare idag och sa att jag skulle stanna kvar hos David då det är snöstorm hemma. Och inte tror jag att David har något emot det heller.

Träffade hans dotter Jana för första gången i Torsdags och vilken underbar och söt lite tös hon är. Var deppig när hon åkte hem till sin mamma igår för det var som om Jana precis hade börjat acceptera mig en smula eftersom hon lät mig hjälpa henne och klä på sig och även sitta i famnen. Väldigt eget humör men också otroligt glad individ är hon.

I Fredags på kvällen så åkte jag och David och fixade med min kylare.. Hade vi inte gjort det så hade den förmodligen frusit vilket den gjorde förra vintern, så ville absolut inte att den nya också skulle göra det. Och när jag var ute med bilen i Lördags så verkade det som om Kylaren hade klarat sig trots det väldigt kalla vädret. Däremot så upptäckte jag att min handbroms hade frusit.. vilket är självklart.. Blev nästan lite tjurig då jag hade velat sladda lite men men aja så är det.

Fick dessutom igår träffa David biologiska pappa.. Var riktigt trevligt :)
Snöade också rätt bra igår så låg och lyssnade på imorse på när plogbilen kom och plogade in min bil. Har inte varit ute idag så vet inte hur mycket snögubbe den ser ut.. Men men ingenting slår min bil förra vintern när han verligen såg ut som en snögubbe.. det enda som gjorde att man såg att det var en bil var de vinröda backspeglarna som syntes lite..

Får se hur det blir denna vintern. Ska bli väldigt intressant!



Kommentera här: