Stockholm..

Jupp som rubriken säger så jag säger bara Stockholm.. Hur i helvete ska jag komma rätt i den stan när jag inte ens kan köra i göteborg?
JaJa, allt ordnar sig väl. Men får hoppas att det inte är rusningstrafik när jag åker däruppe.. Kommer åka härifrån vid 3 snåret. Och det är BARA 2 TIMMAR KVAR !! Jag måste tvätta rent bilen efter gårdagens roadtrip med mia där vi hamnade på ett militärt område med slirig vägbana.. Måste städa ur bilen en smula också.. bara lite grann. Sen så måste jag blanda glykol och fylla på. Packa in mina grejer och sen åka.. Fy fan vad nervös jag är!

Sov så snuskigt dåligt inatt eller ska jag säga imorse.. somna runt 4 så upp igen halv 11 haft konstiga drömmar. Har ångrat mig flera ggr angående vad jag skulle ha på mig men nu har jag det jag ska ha måste bara sminka mig och fixa håret.. så jävla typiskt att det ska ta sån jävla tid att bränna ut lite musikskivor.. måste ju ha lite nya låtar att lyssna på :)

Sen ska jag tydligen träffa hela hans stora familj också, iaf lät det så när han ringde förut.. typ som en utav mina drömmar. Yeeey (Y) :/

Visst ska det bli kul men samtidigt är jag så snuskigt nervös också. Har inte varit så här nervös tidigare när jag ska träffa killar så varför måste jag bli det med David?

Aja, lär väl skriva nått om det när jag kommer hem på söndag..
Usch den 4 Nov så ska man på möte hos Arbetsförnedringen. Den 10 Nov så har jag besiktning och det jag vet att jag måste fixa är Handbromsvajern, svetsa avgassystemet och igår upptäckte jag att mina lameller behöver bytas. Skitkul! NOT!! Har bytt den där lampan som behövdes bytas med.. samma visa förra året och samma jävla lampa.. jag fattar inte. Aja bytt är den iaf.. och har till och med en i reserv ifall den andre går den med.

Puss puss nu måste jag göra saker!

Kommentera här: