Händelserik sista April :)

Idag har man vart i Skövde med min alldeles egna lilla Tant! :) Lite shopping på Elins Esplanad blev det, bara 3 timmar! Jag gjort inte av med en enda krona men ändå kom jag ut med en ny kjol :) Det är bra med presentkort ibland :P Kunde kommit ut med ett par skor också men nej även om jag hade fått dom. Fanns inga i min storlek kvar utav de JÄTTE klackarna kvar :(

Sen kom vi tillbaka till Mariestad så bestämde vi oss för att åka upp till Madlyckan där vi väntade på Kim och Tomas. För att sedan åka vidare emot Grottan och äta :) Blev allt Strimlad Biff med Bambuskott för min del :P Jag och Mia brukar köpa var sin olika menyer och så delar vi sen :P Mumsigt. Haha när vi sitter där så sitter vi och diskuterar om det ska komma regn, både jag och Mia vart ser ni de molnen? Ja där och så pekar dom åt öst, jo men de kommer inte hit säger vi. Och tror du inte att 10 minuter senare så känner vi de första dropparna och det dröjer inte många minuter innan det sätter igång att blåsa och regna eller?

Så skynda in med allt in under taket och sätta sig och äta klart. Det är bra gjort! Sedan åkte vi vidare till Kotorget, där vi bestämde oss för att åka till Gör-det-själv tvätthallen.. Tomas ställer sig och tvättar bilen och ja tror du inte när han är klar drygt 40 min senare att det börjar regna eller? Haha lite roligt är det faktiskt.

Ska ladda upp lite bilder, snart, men sen så skulle Mia och Tomas åka och kolla om en person hade glömt att stänga av spisen för att sen åka till donken och köpa glass!
Efter det så åkte Mia och tomas och hämta grejer hos honom medans jag och Kim åkte till stan och såg när de tände elden i Ahlhagen.

Är hemma en liten stund för att ladda telefonen och ladda in lite bilder här och fler bilder kommer det tas ikväll :)






Min käre lillebror :) Han tyckte om bilden själv ;)


TAAANT!






Ett par utav mina nya skor jag köpte förra veckan, Och GUUD vad sköna de är att gå med :O!

Ha en trevlig kväll, nu ska jag ut igen :)

Kommentera här: