Dagens händelser..

Idag har jag varit på Möte hos min coach klockan 10.00, trodde att jag skulle försova mig eller komma för sent men kom precis i tid, tidsoptimist som jag är.

Idag har vi skrivit ett personligt Brev, svårt? OJA! Men den är typiskt mig, Precis som det ska vara. Ska sätta mig med stora datorn och skriva rent både PB och CV för jag ska nämnligen skicka in till flera företag nu innan den fredag.

Undrar vad man ska göra för mat idag då? Får kolla vad som finns i kylskåpet alternativt frysen. Lite sugen på kyckling och ris men får väl se vad som finns.
Jag ska ta och baka lite innan jag ställer mig med maten tänkte jag.

Sen ska jag dessutom gå till garaget och ta av däcken bak på min bil. För vi ska kolla bromsarna och grejer men det får min pappa göra medans jag håller på härinne. Ska ju på onsdag åka och köpa stötdämpare så vore great om jag fick veta om det vore något mer jag ska köpa när jag ändå håller på. Sen vid halv 8 ska hästarna in med :)

Nej nu ska jag gå och få lite cirkulation i fötterna, sedan ska jag leta fram mina raggsockar!

//Lindberg

Kommentera här: