Inte på humör

Vart riktigt irriterad så det blev ingen utgång för mig satt bara hemma i sebastians lägenhet helt för mig själv men snart kommer väl grabbarna hit för att efterfesta.
Städade undan lite skit förut och packade ordning mina grejer då jag åker hem ett par timmar imorgon.. ska försöka åka någon gång mellan 12.00-15.00 trots allt tar det drygt 3 timmar hem okey då 2 med X2000 men den biljetten är en aning dyrare..
Smuttar en grogg jag själv blandat, ganska okey faktiskt! Har ingen kapsylöppnare så blir svårt att öppna mina cidrar :(
Mår lite halvkasast alltså, det är mest psykiskt.. Hoppas jag hinner hem innan Emelie börjar jobba för i så fall skulle jag vilja träffa henne för en matbit och prata lite.. har mycket tankar just nu som jag vill dela med mig av till min allra bästaste tjejpolare. Hon om någon vet vad jag går igenom psykiskt!
Saknar dig min morotsporris <3

Kommentera här: