Lördag- Kröka som fan?

Sebastian har åkt för att dra på middag, han kommer tillbaka och hämtar mig vid 22 tiden, eller något sånt.
Är väl bäst att lägga in cidern på kylning innan jag sätter igång. Har inte misskött någon sömn denna gången inte, sovit typ i 2-3 timmar, precis vaknat igen.
Sitter och tittar på tågtabeller, ska ju åka hem en sväng imorgon, så vill inte åka ifrån stockholm för sent för då är det lika bra att vara kvar, fast det varken kan jag eller vill jag!
Ne ska se om man hittar något som jag villäta, kolla hur sminket ligger efter att jag somnade och se vad fan man ska ha för kläder ikväll.. vet inte den delen ännu.. sedan blir det ju hitta på någonting som får de kommande timmarna att gå lite.
Ska ialla fall till Södertälje ikväll och vi ska vara ett par stycken som ska ut, hoppas det blir roligt!

Kommentera här: