Känner inte för att göra någonting

Har ingen lust med någonting idag men ska ta att dammsuga och sen göra den sista uppgiften mamma bad mig sen ska jag bara sitta och skriva recept, mår inte hundra bra idag (!) mensvärk och jätteseg idag. Det är inte alls roligt att gå igenom röda veckan 2 ggr i månaden, en gång i början och en i slutet, vill bara att den ska bli regelbunden snart.

Kanske går ut med en bok och lägger mig i skuggan sen för vill vila min hud ett par dagar till för den är fortfarande solsvedd. Det var hemskt att skölja av kroppen igår en sväng i duschen, sved både på ryggen och på magen.

Funderar på om jag ska baka något så jag kan bli lite glad, känner mig så hopplöst bortkommen. Känns som om jag inte är värd en bra kille. Men ska bespara er med de tankarna i alla fall!

Kommentera här: