Skriver recept till en förbannelse

Suttit och skrivit recept i 2 timmar lite drygt, och har väl kommit halvvägs med alla recept som jag har på ett X antal A4 ark. Har heller inte orkat klä på mig ännu så går omkring med trosor och linne, ganska skönt. Ska försöka tvätta lite innan dagen är slut med, känns änna dags, orkar inte vänta tills jag inte har några kläder alls att ta på mig.

Ska bli skönt med renskrivningen när den är klar, Just nu skriver jag ett litet kapitel om Julgodis finns minst 8 olika recept i det lilla kapitlet. Och medans jag skriver så lyssnar jag på Neradio, det är bra musik idag måste jag säga, gillar mer eller mindre alla låtar som spelats hittills. Sen finns det några jävlar som skriver på msn fastän jag står som "inte vid datorn" finns minimalt med folk som får svar när jag står som "Inte vid datorn" men som sagt det finns några få!

Fick veta att snart ska jag få åka till Falkenberg och hämta hem lite kycklingar som min mor ska köpa. Det bästa av allt är att jag får full tank av mamma och ja lite till för att hämta de ;) Det gillar jag! Åker jag ner dagen innan så kan jag stanna och hälsa på kusin i Varberg och sova hos dom :) Och hämta kycklingarna dagen efter och sen hem med dom.

Mitten av Juli någon gång sa mamma nyss.. Greeeat!

Kommentera här: