Börjar dra ihop sig..

Nu börjar det dra ihop sig. Blir bara mer och mer nervös måste jag säga! Men med min glada och lättsamma sida så borde det gå fint :) Eller? Ja det får vi veta efteråt. Tänkte väl åka här alldeles snart ska bara fixa håret och sen åka. Blir nog bra det här till slut.

Känns lite underligt måste jag säga, min första jobbintervju någonsin men det klart någon gång ska ju vara den första. Haha det är ju ingen uppkörning jag ska göra så slipper att vara så nervös som jag vart de senaste gångerna (tänkte nu på uppkörningarna för lastbil och lastbil med släp)..

Fruktansvärt fin dag måste jag medge även om jag mest sett mina fina bruna tapeter med vita blommor (50-60 tals tapet) typ hela dagen. Får skylla mig själv. Får ta en lite promenad när man är i stan sen eller kanske när man kommer hem. Lite lagom med 40 minuters ännu :)

Nej nu ska jag inte fördriva tiden här.. ska ju åka alldeles snart..
Wish me luck!

//Lindberg

Kommentera här: