Tankar och frågor..

Förstår mig inte på vissa saker ibland! Duger man bara ibland när det passar sig? Eller vad är det man gör fel? Säger fel?
Är jag så komplicerad? Nja tycker inte det bara reserverad då jag har lärt mig av erfarenheter att inte gå fullt ut innan man verkligen vet säkert. Ibland är det Hjärtekrossande ibland känner man sig som lyckligast i Världen, är det fel med det?

Ibland känns det som om jag gör allt fel, fastän du säger att det inte är jag och att jag inte ska oroa mig. Men klart jag oroar mig, det går ju ut över mig! :(

Det är fan inte enkelt, finns inget som är enkelt! Man måste ta tjuren vid hornen och göra det man måste men låt inte den du tycker om ta smällen!

Jag vet att jag får mina perioder då jag är deprimerad men det är ingenting emot vad det har varit en gång i tiden, det blir bara bättre och bättre. Men får ganska ofta numera kvälls deppighet speciellt då det verkar som om han ignorerar mig. Känner mig så ensam, så jävla ensam! Förstår du det? Nja jag vet inte om du gör det.

Du borde veta vid detta laget att du kan prata med mig om allt och ingenting, men ändå så kniper du käft. Jag vet inte, Litar du inte på mig? Eller är det rätt och slätt mig det är fel på?

Passar det sig inte så finns det andra, inte som mig, det finns det ingen som är! Men jag kan inte förstå när jag inte kommer innanför din mur, jag har ju släppt in dig i min mur och ändå var den riktigt tjock..

Tankar och frågor som kretsar i mitt huvud..
.. som jag aldrig kommer få svar på, Antagligen!

Kommentera här: