Bästa helgen på länge!

Denna helg är den bästa på riktigt länge måste jag säga!
Jag har hunnit med så enormt mycket på kort tid och dessutom haft sjukt roligt!

Fredag: Besiktining och sedan åkte jag hem till Mariestad. Stressåt i 15 minuter innan jag var tvungen att ¨åka till Emelie för att vi skulle hinna med bussen. Åkte buss härnere för första gången på riktigt länge!! Gick på Bogrens där medelåldern låg på 35 år och man såg en Larz Kristerz Konsert!

Lördag: sov till 13 och tog en skön underbar dusch hemma hos Emelie innan vi åkte till Skövde och Elins Esplanad och shoppade. Åt middag på Sin Thai, körde hem Emelie innan jag själv åkte hem och visa nyllet i 1 timme.
Tog brorsans 850 till Mariestad där vi fixade ljudet till Cheva Vanen. Fick till slut ett hyfsat ljud och sedan åkte vi till stan och konstaterade HUR JÄVLA DÖD DEN ÄR! I alla fall så har vi skrattat åt min bror på hans bekostnad. Han blev totalt nedsöpen under bordet av Krister, min bror är ALLTID chafför så han är väldigt lättpåverkad och han spydde ett antal gånger innan han till slut totaldäcka. Vi har mycket på film och han vakna inte ens när Krister elda på brorsans fot.

I alla fall så väckte vi min bror när vi var så gott som de enda kvar i stan. Och ja jag somna straxt innan 6 imorse och så upp igen 11. Väntar på tvättmaskinen ska gå klart och sedan packa iordning lite för att sedan åka till Stockholm.

Får se om jag kommer fram utan att ha blåst av vägen. Ska i alla fall ha blåsten i arslet så förhoppningsvis en del medvind istället för mot och sidvind för det är hemskt.

Konstaterat det att jag måste köpa annan bil inom en 1 månad för jag har inte tänkt fixa och ombesiktiga min 460, den ska ur systemet! Behövs inte ha fler trafikfarliga bilar i systemet så bättre att en försvinner.
Funderar på att sälja lite delar och sen köra den till skroten.

Men nej nu ska jag kolla tvättmaskinen och sedan försöka åka så snart som möjligt, det kommer ta mer än 3 timmar eftersom jag inte kommer köra fort med tanke på hur min bil är!

Sedan så har vi bestämt att nästa gång jag besöker Varberg så ska Krister tatuera en Helarm på mig :) Nice värre! Fan så jag längtar :P

Kommentera här: