Kortaste helgen ever?

Jag kan ärligt säga att jag undrar vart fan denna helgen tagit vägen? Jag har inprincip inte gjort någonting mer än igår så åkte jag till Pillis i vh och duschade och var lite social. Åkte hem tidigt också och somnade 23 igårkväll. Så jag tänkte att eftersom jag somnar tidigt så vaknar jag tidigt men tji fick jag :O

Vaknade 11 imorse, räknade ut att jag hade sovit konstant i 13 timmar eftersom klockan var sommartid när jag somna och vintertid när jag vaknade. Tydligen så behövde jag den sömnen.

Vart sugen på att ha kjol idag så utgick från den rosa kjolen och till slut så såg man finklädd ut eller typ redo för att gå på krogen. Till och med snygga stövlar hade jag på mig :P


Sorry för dålig kvalité men den vart bäst utav alla som togs

Så åkte en sväng till Pillis idag med, vart igentligen tänkt att vi skulle åka till Märsta och lämna hennes dejts grejer eftersom hon ska sluta dejta honom av vissa anledningar! Men så svarade han inte varken på mobil, hemtele eller mail. Så vi kanske senare i veckan får dumpa av grejerna hos hans polare istället!

Sedan tillbaka till Solvalla, jag brukar ju när jag åker ifrån vh åka genom stan men jag tänkte ju inte på att det formodligen skulle vara kö genom söderledstunneln eftersom det är med trafik ute på dagen oavsett dag i veckan. På natten flyter ju trafiken men inte denna gången.

Jhonny ringde och frågade när jag skulle komma till kontoret och jag sa att det dröjer för jag är i centrum och det är sjukt mycket trafik ute. typ 20 minuter senare så rullade jag in på parkeringen och gick upp tjöta med chefen och munhöggs med Jhonny! Jupp det är så vi gör!

Sedan drog jag med honom till Spånga till Rainbow Pub och åt Pizza för att efter det gå in på Lidl, han köpte limpa och godis och jag köpte bara godis.


Detta finns i min godispåse just nu.

Men nu ska jag kolla om min köttsoppa på spisen kokar :P
Börjar bli gladare men det märker vi :)

Kommentera här: