Vecka 5, Dag 2 - Jobblös än så länge..

Jaha då var det Tisdag igen då. Och ja bara för att det är så snuskigt kallt ute så har man ingen körning och jag förstår faktiskt att gubbarna som jobbar ute på byggena hellre tar det lite lugnare när det är trots allt -11 grader.
Jag hoppas dock på att det blir lite varmare snart :)

Jag vart lite off för en stund sen när Linnea sa att hennes bror redan har en dejt till hennes bröllop så jag inte kunde komma, min första tanke var "Jaha kul för honom men då kan han ju satsa på henne istället" tills Nea sa att hans son förmodligen hade tyckt att det var en diss om hans pappa tog med mig istället. Haha den där svartsjukan gör sig påmind emellanåt :P

Fick en tår i ögat nyss också. Nea ska lämna mig för England, så då måste jag alltså åka dit för att bli utsatt för hennes mobbning. Måste erkänna att det är bra på ett sätt också för då får jag ju anledning att åka dit och träna upp min pinsamt dåliga engelska. Skratta inte åt mig men jag hade faktiskt svårt för engelskan i skolan!

Synd att man inte pluggade på distans just nu för då hade jag i allafall haft något att göra än sitta här men vi får väl se helt enkelt. Kanske åker en sväng ikväll igen, var ju ute och varmkörde min personbil lite drygt 1 timme igår.

Ska även erkänna att jag saknar faktiskt Emelie en smula men jag har inget att be om ursäkt för då det inte är jag som klagat på varenda jävla kille som jag träffat oavsett om det varit vänner eller inte!
1 Miriam:

skriven

SV: haha jaa, finns massa fler på youtube om du vill skratta mer ;)

Men det är alltid roligt när man köpt nya klader :D

Kommentera här: