Utmanar mig själv under Februari månad

Varit hos Pillis ett par timmar, var bra dock de 2,5 timmarna som kunde varit trevligare behöver inte gå in ordagrant med vad som hände just då.

Jag ska faktiskt utmana mig själv, hör och häpna, eftersom jag vet att donken är min stora lass så ska jag inte äta på donken en enda gång under hela Februari. Vore roligt att se hur många kilon man tappa på den månaden också. Jag vet ju vad jag väger just nu så vi får väl se vad vågen står i början av Mars :)

När jag är sådär sugen på kvällen så blir det lätt creme frasche paprika chili och sen paprikastavar, jävlar vad gott det är och jävlar vad den röda paprikan sätter igång min mage. Det gör den röda paprikan även när jag inte har någon dipp till så nej det är inte dippens fel!

1 Miriam:

skriven

Stå på dig kusin!! Du klarar det!



JA vi får ses snart :) Och som sagt så har jag kalendern full alla helger i februari :/ Men i mars sen funkar det bättre! :)

Kommentera här: