Senaste tidens händelser del 1

Nu är jag hemkommen igen efter en hel evighet i storstaden eller inte riktigt i snarare 4 mil norr om sthlm.
Har kommit fram till att jag har ett jävligt strongt psyke eftersom jag leker hemlös och bor i bilen när jag inte jobbar men eftersom jag försöker att jobba röven av mig även på mina lediga dagar så kan jag ännu räkna mina dagar jag har varit ledig på mina 2 händer. Och helgerna är inte helger längre eftersom jag har jobbat 3 av 4 helger den senaste tiden.
 
Tänkte lägga upp lite bilder nu när jag har en dator och det inte går att skicka bilder ifrån mobilen längre till min blogg, jag är inte så teknisk och blir ganska arg när det inte fungerar om man säger så.
 
Skulle spendera en helg i Juni på en segelbåt och det var första gången jag seglade. Underbart väder var det ute men blev bara 1 natt på båten eftersom killen var så jävla jobbig så släppte han av mig långt ut på Värmdö utan att säga vart jag var bara att det fanns en busshållsplats där. Tog 1,5 timme sedan att komma tillbaka till min bil som stod vid Naturhistoriska.
 
Samma kväll som jag klev av segelbåten så träffade jag Anders, hade chattat ett tag med honom och ångrar inte att jag träffade honom då han är en utav mina kära vänner nu. Stora leksaker i en stor kross det är grejer det! Och Tack vare Anders och hans vänner så har jag nu en favoritpizzeria och den ligger typ i Tumba! Och så har man träffat på hans pappa som kör grusbil i sthlm och så har jag träffat en av hans vänner också och när jag träffa hans vän så slutade det med att de började städa bilen och packa om den innan hemgång.
 
Jag och Anders brukar träffas ett par gånger i veckan och då sitter vi i flera timmar och tjötar skit och så dricker vi kaffe/te, haha han har lärt sig att jag tycker om en viss sorts te bara jag som inte kommer ihåg vad den heter :P
 
Men sedan Anders åkte ut på sjön så har vi inte setts och knappt pratat men förhoppningsvis så får jag träffa honom snart igen innan han åker hem och besöker sina vänner och familj i trakterna runt Östersund. Någon gång ska jag med dit upp också.
 
Åkte till Gävle en kväll efter jobbet och där träffade jag Robban eller rättare sagt han klämde in mig i sitt pressade schema. Tog varsin lyxshake på Max och bara tjöta, sist jag träffade honom så hade jag min volvo 460 så han fick spana in sexxin (s60in) en sväng innan han var tvungen att åka vidare och jag tillbaka till sthlm.
 
 
 
 

Kommentera här: