Utsövd och Onsdagens att göra lista

Jag har fått sova ut inatt, somna tidigt för en gångs skull och vakna tidigt till en underbart fin morgon :) Jag har haft fönstret öppet varje natt i snart 1 veckas tid, förstår hur underbart det är!

Har jag föresten sagt hur mycket jag avskyr att vika ihop ren tvätt? Nu har jag en ganska stor och fin hög i sängen igen.

Dagens att göra lista ser ut såhär:
- Fixa till mig
- Baka lite kakor
- Vika ihop tvätt
- Träffa Mia
- Promenad/Jogga
- Ringa till Stockholm för det ska tydligen vara jävligt svårt att få sista lönen! Idioter!
- Söka fler jobb

Hade behövt åka till UM någon dag, bästa vore om man kom dit innan klockan 15 för att veta säkert att man får besöka dom samma dag. Men Men får se när jag åker dit, fast egentligen är det ganska viktigt även fast jag ska vara clean om man ska lita på UM i Stockholm då.

Ne nu tänker inte jag spendera hela denna dagen i sängen så som jag gjorde igår.

Kommentera här: