Underbara grejer som sker..

Har numera börjat bo hos min killkompis så ibland sover man bredvid honom och ibland själv i sängen och ibland i soffan.. Känns sjukt skönt att äntligen slippa sova i bilen för det går inte längre. Liksom jag har pajjat mina knän samt att jag sover typ ingenting längre när det är kallt ute.

I torsdags var jag Ledig och då lämnade jag in bilen på Verksta'n SBG AB i Sundbyberg hos Simon. Där byttes det lamdasond och krängningshämmare. Ska åka till Simon en dag nästa vecka så han får göra komp.prov på min bil för att se hur det ligger till med packningarna till cylindrarna eftersom min bil drar så innerligt mycket motorolja!

Idag har man varit hos tandläkaren och ska tillbaka den 4 januari för att hämta min bettskena då jag ligger och gnisslar tänder på nätterna och även pressar ihop käkarna i medvetet tillstånd dvs när jag är stressad. Efter tandläkarbesöket träffade jag Johan och vi fikade på Ströget och se på fan där såg man en av mina plågoandar jag hade mellan första klass och nionde klass!

Efter det så shoppade vi lite och blev en ny klänning ifrån Vero Moda och en ny jacka för 899:- det var en dyr jacka men nu ska jag nog inte behöva frysa häcken av mig längre :)

Ikväll åkte jag till kotorget och stod där någon timme innan Stickan kom och tjöta sedan kom en annan som jag absolut inte pratar med längre och Stickan drog till den personen. Efter det kom Mia och ja det blev en hel del skvaller som man fick veta. Nu är allt som vanligt igen :) Haft en väldigt rolig kväll helt enkelt!

Imorgon blir det tvätt och städ både av bil och hem :)

Kommentera här: