En ny tradition har fötts

Tydligen tycker den nyblivna morsan att jag bloggar dåligt. Jo tack jag vet att jag gör det. Dagen började med att jag och Elin red ut med damerna.. fick lite utskällning men samtidigt så var det jag som gjorde fel när jag trodde att jag gjorde något bra. Tur man har Elin som kan säga ifrån!

Sedan efter ridturen fixade vi iordning oss och åkte till Skövde där vi först åt lunch på Kryddan. Och utsidan ser ju inte ut att vara något att hurra över men jösses vad fint det var därinne. Riktigt mysigt och bra mat! Kommer bli en av våra favoriter så småningom.

Efter maten åkte vi till Elins Espland och shoppade.. jag var väldigt snål idag, köpte bara en ögonbrynspenna för 29,90 och en klänning på rean för 50 kronor.

Jag gillar att vara smakråd åt andra. Elin fick med sig en hel del kläder och 3 par nya skor och framförallt den där håriga västen. Hon kommer att bli en pangpingla både i vardagen och på fest därnere i Halmstad nu :)

Och sedan åkte jag och lämnade henne på stationen för att hon skulle ta tåget ner till Halmstad. Vi har sagt det att det här ska bli våran tradition att vi träffas en heldag samma dag som hon åker ner till Halmstad. Trivs så sjukt bra med min underbara vän <3

Resten av dagen kommer jag att tvätta och packa för imorgon åker jag till sthlm. Imorgon ska jag även byta till vinterdäck.. Det ska ju komma snö har jag hört ryktas!
1 Linnea:

skriven

Så när kommer du hit och shoppar med mig?

Svar: När jag har tid för det. Svårt att hinna med allt på så lite ledighet
Helene

Kommentera här: