Myspys Nyår

Har suttit med min resumé ena bra stund, den kommer in senare då jag har satt den som ett tidsinställt inlägg. Tänkte lägga ner Haylie i soffan medans jag städar undan på bordet och dammsuger, för som sagt lite senare innan nedräkningen ska vi gå hit till mig och titta nedräkningen på tv samt att jag kan lägga Haylie i hennes säng innan dess.
 
Nova reagerar inte på raketerna, var någon som smällde iväg en bomb här utanför för ca 30-40 minuter sedan.. och vad gjorde Nova? Jo hon sov. Sedan har ju jag köpt grisöron som Nova och Kia kan fresta sig med senare. Potatisgratängen förbereds och så kommer jag på att det är ju jag som har grädden.. Ja det får bli så att jag har Haylie i babybjörnen, skulle behöva få tag på en större så att den inte behöver sitta så tajt. Men hellre det än att bära babyskyddet på armen, förvisso 5 minuter gångväg men sedan är det 3 våningar upp också. Och sedan har jag Nova med.
 
Men som sagt nu ska jag sätta fart så att man är hos Emelie runt 20.00 och vi är nog de enda som inte klär oss festligt här blir det myskläder och Haylie får ha sin Pyjamas.

Kommentera här: