Kusinmys

Var hos min kusin idag, träffade nog henne senast i somras eller något sånt. Har verkligen saknat den kontakten jag hade med henne men vi är ju släkt och kommer aldrig att glida ifrån varandra på det sättet som vänner gör i olika skeden i livet.

Har tjutit en del, det är väl mest för att jag inte grinar så mycket annars. Men i alla fall såhär ser man ut idag och som vanligt blir mitt huvud rådålig på bild!

Åt lunch hos henne vilket blev köttfärslimpa med kokt potatis och grönsaker, verkligen jättegott! Tiden springer alltid förbi när man umgås med henne och vips var det dags att åka och hon gå till jobbet.
 
1 miriam:

skriven

Smygfotade du i min spegel ;) du är alltid fin! Vi får ses snart igen. Kanske finns möjlighet att jag kan komma och hälsa på också i framtiden!

Svar: Din spegel är perfekt för det ändamålet (a). Jo kan alltid hoppas det men måste få ordning på boendet först, sedan är du mer än välkommen :-)
Helene

Kommentera här: