Väntar innan jag ringer till förlossningen

Kan börja konstatera att det är nog fostervatten som kommit. Låg på rygg med benen böjda och kände hur det började rinna så nu när jag klätt mig och så lagt i ett trosskydd och gått ut för att passa valpisarna så smyger sig en svag smärta sig på.

Men tänkte stapla lite ved innan jag tänkte ringa in. Kanske kan vara värt att börja packa väskan också.

Hungrig är jag med så som sagt jag bör nog ladda på lite energi. Om 2 veckor exakt idag så har jag mitt första bf datum och om 4 veckor har jag mitt nuvarande bf datum.

Har ju känt på mig att bebisen förmodligen skulle komma tidigare men kanske inte direkt trott att den vill komma såhär tidigt. Men får se vad de säger sen när jag ringt in till dom. Något är ju på gång så är det bara.

Kommentera här: