Vedstapling ett riktigt slitgöra

Min far är helt oförstående till varför jag drar mig för att göra denna skitgöra.



Inte ens halva skopan kvar men med lite musik och bitterhet funkar det. Går att prata med sig själv också.



När skopan är tom är det bara att börja på nästa hög... jag kan ju alltid välja mellan att börja på nästa rad eller fortsätta på den som är påbörjad.



Såhär kommer det se ut när man är klar fast ännu mer och på led men det lär inte jag göra allt det. Visst det är bra att de står staplade såhär för att kunna torka tills de ska användas i vinter men förstår inte varför vi i så fall inte är flera när det görs.

Jag får iaf ta det lugnt och inte stressa med det eftersom jag klämde ut att jag tror bebis är pågång så nu har mamma också varit ute och kollat till mig.

Kommentera här: