Det är möe gjort & möe som behövs.

Idag är jag så brutalt trött och har ingen som helst lust att behöva åka till Stockholm, men det är ett måste om man inte vill börja åka kl 04.00 inatt för att vara framme till 08.00 i Sumpan.

Har lite att göra idag dessutom, barnvagn, skicka iväg moderskapsintyget (den har jag totalt glömt bort) och lite annat också.

Inatt ställde jag mig i Mariehus bostadskö men eftersom kön är såpass mycket mindre så borde det inte vara några problem.. Slipper vänta flera år som i Stockholm. Letar nytt jobb även om det är svårt nu när jag snart ska gå hem och vara mammaledig.

Men iaf pula på cv och hitta arb.platser som jag kan se mig själv jobba på inom de närmaste 5 åren.

Men först behöver jag...


Gå upp ifrån sängen!
1 Mia:

skriven

om jag visste tidigare att du skulle komma te stan igen så hade jag vetat ett lastbilsjobb i alla fall :/

Kommentera här: