Jobbig period i livet föder gnäll

Jag är ju en sådan där person som älskar Julen och brukar julpynta i mitten av November men jag har ingenting och är inte fullt klar med städningen, skulle jag vara klar med kan jag plocka fram mina minitomtar. Jag hoppas att jag får tummen ur och åker och köper lite adventsljusstakar imorgon och formar och lite annat som jag behöver. Kanske blir en sväng till Skövde också men då lämnar jag verkligen Haylie hos mormor och morfar så att jag får lite egen tid att handla det som jag behöver för jag lär fan inte kunna göra det i veckan.

Jag har det väldigt jobbigt just nu med allting fast väldigt mycket känslomässigt. Jag kan inte göra det bättre och i och med att jag känner som jag gör så blir jag gnällig och när jag blir gnällig så blir det bara för mycket och allting blir jobbigt. Så jag hoppas att efter jul/nyår så vänder det för mig mot det bättre. Ja som sagt det är bara att hoppas. Om inte annat så lär 1 Mars vara en dag som ger mig något att längta till.. kommer att bli Amazing helt klart! Längtar redan alltså. Och tänker bli kvitt mitt godisberoende under 2014 för det kom ju tillbaka efter att Haylie föddes.. Jag saknar mitt fruktberoende! Och magen ska bort under 2014 också har jag bestämt mig för. Nu jävlar ska det plockas fram mitt jävlar anamma!

Kommentera här: