Väntar alldeles för länge

Just nu har jag lite ångest, det är så stökigt här så att jag vet inte ens var jag ska börja och såhär vill jag inte ha det tills på Fredag när det är dags för städning. Men jag kanske ska börja röja i köket för det brukar jag ju att göra men inte just nu.

Har en stek stående i ugnen som jag snart hoppas är klar för gratängen är klar sedan en tid tillbaka likaså salladen.

Haylie sover sedan ett par timmar tillbaka, lillskruttan stod upp och satte sig sedan och tappade balansen och slog i bakhuvudet i golvet. Såklart att det gjorde ont det hade jag också tyckt om det vart mitt huvud som slog i golvet. Trött vart hon efteråt med och de flesta skulle säga att man ska uppsöka sjukhuset direkt och att barn inte får sova men det är ändrat numera, barn får sova så länge de reagerar på beröring såsom att man kittlar dom under fötterna vilket Haylie gör så hon är inte medvetslös utan hon sover bara.

Kommentera här: