Städning och snabbshopping

Ja nu dröjer det inte alls lång tid innan Haylie kan förflytta sig för nu ålas det i sidled och baklänges så ja snart får jag sätta i petskydden i vägguttagen. Men har iaf idag hunnit köpa foder till Nova, springa in på Lindex och köpa shaper och lite annat smått och gott så ikväll får jag helt enkelt prova ut vad fasen jag ska ha på mig imorgon. Men nu ska jag fortsätta att städa så att jag hinner dammsuga innan klockan 22 sedan torka golvet och packa både min egen väska och Haylies väska.

Har bestämt att vi ska åka härifrån vid 11 så senast 11.30 ska vi ha lämnat Haylie och Nova på Frugården. Sedan 12.39 går vårt snabbtåg till sthlm, vi har fått utskrivet hotellbekräftelsen och jag har även fått utskrivet Förskoleansökan som jag tänker sätta mig med på Söndag alt Måndag. Skulle jag behöva hjälp så har min pappa lovat att hjälpa mig, det tjatar han om ganska ofta. Ska inte sitta här förens senare när jag är klar med städningen dessutom retar Jack upp mig just nu.

Kommentera här: