Kvällsmys såhär 1 Januari

Elin har precis gått hem, har verkligen haft en mysig kväll. Det var så länge sedan som vi sågs och det var jätte kul att hon kom förbi. Hon uppskattade sin julklapp och jag vet att den kommer att komma väl till användning!
Vi har haft tacomys och hade en förrätt med avokado och skagen- och smögenröra och sedan rom på det, blev verkligen jättegott dessutom vart maten helt och hållet vegetarisk då vi använde Quornfärs istället för kött.
 

Vart ute med hundarna straxt innan 22 och när jag hade kommit in och satt precis satt mig och då kom Emelie och hämtade Kia. Därefter var det bara att försöka få Haylie att somna men icke hon hade jätteroligt åt Elins glasögon, hon skulle promt ha dom och när Elin satte dom på huvudet istället så fick Haylie ett riktigt tag på Elins underkäke så ja, jag har nog fött fram en liten blivande tandläkare. Men till slut så somna hjärtat på mig och nu ligger hon i sin säng och sover.
 
 
 

Kommentera här: