Äntligen sommartid

För det antar jag att ni inte missat?!
Jag själv har under hela veckan ställt in mig på sommartid så att det inte ska bli sådan omställning värre lär det väl bli för Haylie eller ska jag säga att ungen väckte mig kvar i 6 imorse (kvart i 5 vintertid) och var hungrig. Jag var inte road men var ju bara att knata upp. Var sedan uppe igen straxt efter 9 nu på morgonen. Så har haft det myspys med de mina 2 små. Det enda äckliga jag var med om denna morgonen var att Nova kommit in i en dålig period och sket inne och vem var inte där och skulle klämma på den ena korven? Jo med självklart så var Haylie det. Ysha liksom!

Förutom att jag ska gå ner och tvätta om en stund så har jag tänkt att ta en promenad i det fina vädret och bara njuta. Skulle väl gissa på att temp ligger runt 15 grader idag med.

Imorgon får jag inte vara lat för måste hämta paket, gå in på Zoobutiken och köpa ett nytt koppel då flexikoppel inte ska användas på valpkursen. Behöver handla lite också då man ska ha mjuka belöningsbitar till dom. Iofs så är valpkursen på Tisdag men ändå, det lönar sig att förbereda sig i tid.

Vi får se hur resten av dagen ter sig, jag har ingen aning mer än att Kia lär droppa in här vid 15.30 snåret.

Kommentera här: