Barnledig Helg

Lämnade Haylie hos min moster och hennes sambo och vid halv 6 så åkte jag därifrån, skruttan ska sova där i 2 nätter och visst känns det ena smula tomt utan henne men nu ska jag börja röja på allvar. Ska även tvätta min bäddmadrass för gissa vem som har kissat i ännu ett hörn? Jo ser ni det är min lilla Nova så och dessvärre verkar hon göra det på natten när jag lagt mig eftersom jag för det mesta alltid stänger dörren till sovrummet numera. Snällt va? Är inte ett dugg road utav det när man känner den där ünderbara kissdoften i näsan (jag är ironisk om det inte framkom)!
 
 
 
Och eftersom ingen för ovanlighetens skull har tvättstugan idag så bokade jag den. Ser hellre att jag har ett rent hem än att gå på Bio, men tänkte lyxa till det sen, åka och handla lite gott och sedan bara mysa ner mig framför tvn ikväll. Ska gå en längre promenad med Nova också, det är sånt man kan passa på att göra när Haylie inte är hemma att träna på att gå fint. 
 
Men som sagt kan inte sitta kvar här för då får jag väl inget gjort!

Kommentera här: