Finnar

Ja nej nu menar jag inte finnar som man kan ha på kroppen utan landsfolket finnar..

Det vart lite spontant att jag följde med till Karlsholme ikväll där finnar hade något håll igång. Jag kan typ perkele, räkna till e och fråga hur det står till typ. Men ja det slutade med att jag följde med 2 äldre herrar till en husvagn, nu tror ni en massa kan jag gissa på men har inget smaskigt att erbjuda mer än att vi pratade, skrattade och drack Bacardi Rom och den slog. I skrivandets stund kom jag hem för ca 30 min sedan och det tog åtminstone 40 minuter att gå hem. Kunde fått till det om jag hade fått en förfrågan så hade jag inte sagt nej även om han måste vart mellan 40-50 år. Men är man sugen så är man.. tänker inte gå in på detaljer men som sagt det hä de inget sexuellt. Är iaf välkommen tillbaka imorgon (läs idag).

Imorgon är det tänkt att ta några drinkar på ströget innan vi går till karlsholme och hänger med finnarna igen.



En något full och trött mig men orkar inte bry mig om vad andra tycker.

Kommentera här: