Medium och bli hjälpt ifrån dåliga energier.

 
God morgon, somnade i soffan inatt vilket var ett tag sedan som det skedde. Förflyttade mig till sängen en stund efter uppvaknandet.
 
Jag vet att jag är lite medial men inte till 100% vad mina gåvor är men jag känner saker. Kan se vissa saker och så vidare. Dom som inte tror på det ja det får stå för dom.
 
Som ni vet så har jag vart orolig och haft ångest en tid tillbaka. Så blev kontaktad av ett medium som känt av mina negativa energier när hon gjort en avläsning på mig. Så nu har jag köpt en CHAKRABALANSERING viljet innebär;
Detta är något som verkligen gör underverk med välbefinnandet.
Du får en avläsning av dina sju chakran, tillsammans med tips på enkla övningar du kan göra hemma i lugn och ro för att skapa balans.
Du kommer bli mycket förvånad efter en tid vilken skillnad det gjort för ditt välbefinnande. Och kombinerat det erbjudandet med RENSNING AV DÅLIG ENERGI/HÄVA BLOCKERINGAR som innebär;
Ofta mår man oförklarligt dåligt både fysiskt och psykiskt pga dåliga och tunga energier som man bär på. Dessa får du hjälp med att få bort.
 
Hon skickar mig ett mejl när det är klart så det känns skönt. Det kostar men det är välbehövligt anser jag.

Kommentera här: