Kan andra så kan jag!

Det märks så tydligt när man inte har tagit en promenad sedan i Torsdags, spände i vadmusklerna långt innan den vanliga platsen. Men hade lite bråttom idag med, kom iväg ett par minuter sent så fick snabba mig men var framme prick 08.30 och tur är väl det!

Jag har ju aktiverat appen walklogger bara för att det är kul att se och för att få fram ett mål. Alltså jag är skitdålig på det där med att ta promenader men har satt upp ett mål nu, det sägs ju att man ska gå 10 000 steg om dagen HaHa skrattretande så kanske jag kommer upp i 2000 på sin höjd. Mitt första delmål är att komma upp i 5000 steg, vilket jag kommer att gå en notifiering om när det sker. Nästa delmål kommer ligga på 8000 steg och till sist 10 000.

Jag tycker att det är svårt det där med att sätta upp delmål och vad jag får göra när jag nått dom. Men när jag nått mitt mål 70-75 kg och är nöjd då ska jag och Haylie resa, eftersom jag vet att det kommer ta ett tag dit så hinner jag spara undan en slant tills dess. Det som skrämmer mig är att jag ska göra något jag aldrig gjort tidigare, sitta i en flygplansstol högt uppe i luften några timmar. Gå vilse inne i flygplansterminaler och känna mig allmänt lost när jag inte vet hur det fungerar. Japp här är jag som har jobbat på Sveriges största flygplats och är livrädd för hur det fungerar inne på terminalen. Är det inte pinsamt och skrattretande om något?!

Men jag vet att jag kommer att klara det, både viktnedgången och att komma till rätta på en terminal. Kan andra så kan jag! Det gäller allt!
 
Nuu ska jag göra det som jag tänkt att göra en stund, skriva ner och mata in och mata in lite till allt som är bra att kunna när man ska på en intervju, jag har redan en del i huvudet men vill lägga till lite till. Och sen wish me all of your luck för jag vill ha detta jobbet!

Kommentera här: