Vakna utslagen av skallebank

Det är 3dje gången den här veckan som jag vaknar med huvudvärk, det var länge sedan jag hade så mycket huvudvärk under en hel vecka och så stressad har jag inte varit, iofs har jag sovit dåligt ett par nätter!

Igårkväll hade jag kunnat gått och lagt mig innan 21 OM det hade varit för att Haylie hade varit hemma, hon kom inte hem förens närmare 23 och jag kände mig död vid den tiden!

Jag kommer att vara billös resten av helgen, min far ska komma och hämta den men jag vet inte varför? Men om det fortsätter att vara lika fint väder imorgon som det är idag så spelar det ingen roll om den bara står på parkeringen eller om den står i garaget på Frugården!

Jag känner för att baka mer cupcakes men både vanliga och glutenfria och bjuda in mina nära på fika. Har ju 2 stycken halvsatser kvar utav båda mina fluff. Kan lika bra användas då anser jag!

Ska även kika på Skördefesten senare och kanske ta en sen kvällspromenad också.

Kommentera här: