Så mycket att göra och fundera på..

Igår bestämde Emelie att 28 mars ska vi ut och slira. Det var ju ett tag sedan minst sagt. Så med andra ord behöver jag köpa nya kläder, nu har jag tittat efter plagg som jag vill ha så ska beställa om några veckor.

Imorgon kommer Åsa och hennes karl och hämtar soffan, skönt att bli av med den! Hela helgen består mest utav packning och städning och lite mys med Haylie. Eftersom både Haylie och jag har namnsdag idag så ska vi mysa till det extra ikväll efter allt vi ska ha hunnit idag.

Min bror har erbjudit sig att hjälpa till och antar att någon har påpekat att det behövs hjälp för han är inte den som är den som är så villig att hjälpa till annars.

Funderar på att ta ner alla gardiner redan idag, det gör ju ingenting att det kommer in lite extra ljus. Är för övrigt lite fundersam över det här med folkbokföringen alltså har ju anmält både till skatteverket och adressändringen (utan eftersändning) men tänkte på mitt bostadsbidrag, kanske ska ringa fk på Måndag och kolla om de fått de nya uppgifterna om vart vi är folkbokförda så att jag inte behöver skicka in alla uppgifter igen. Det tar ju som sagt ett par dar för dom att besluta om man ska få bostadsbidrag eller inte, den för nuvarande adressen upphör ju nu eftersom jag har anmält en annan adress. Ja jag vet att det är lite krångligt. Sedan oroar jag mig över om min post kommer att komma till nya adressen från och med nu på Måndag eller om den fortsätter att komma hit? Usch för detta med att flytta men flyttar ju nu till ett bättre liv och jag är så nervös och förväntansfull rent ut sagt! Men vet också att det kommer att gå kanon!

Kommentera här: