Då var det bestämt

Vad skönt det känns efter så lång väntan nu har jag pratat med tjejen som har min lgh och det är bestämt att jag ska ha soffan och att jag ska få tillgång till lägenheten från den 1 Mars, dock är det en Söndag så det blir ju den 2a Mars. Så nu har jag mejlat Mariehus om vad vi kommit överens om och sa det också att jag skulle vilja att personen som fått min lägenhet kan få tillgång till den tidigare också.
 
Sedan har jag varit i kontakt med avfallsnämnden, så på Onsdag nästa vecka ska jag dit på ett litet möte så kanske jag får jobbet som de har liggande ute just nu. Så på Måndag ska jag meddela dagis om att Haylie får vara där lite längre på Onsdagen. Behöver även ringa imorgon och boka om Haylies besök på bvc, det är samma dag och tid som jag ska lämna blod på blodcentralen i Skövde. Lite svårt att vara på två ställen samtidigt och första gången Haylie ska till detta bvc så vill jag vara med då jag känner Haylie allra bäst. Eller så bokar jag om mitt besök på blodcentralen.... får se hur jag gör!
 
Det känns så sjukt jävla bra och trots att jag mår rätt dåligt egentligen så får det här mig att bli så överlycklig, jag ler inifrån och ut. Jag kan starta om på nytt i ett nytt kapitel vilket jag behöver. Ni har nog märkt att jag har haft tankarna på annat håll och planerat massor och det känns så sjukt bra. Jag behöver det här och jag är värd det!
 
Och när vi har kommit i ordning då kommer det att komma upp en massa bilder, kommer att visa hur det ser ut när jag får tillgång till lägenheten såklart men när jag och Haylie har bott in oss och fått iordning det som jag vill ha det då kommer det att komma bilder inte så mycket innan dess.

Kommentera här: