Haylies rum

Jag är långt ifrån klar med Haylies rum men det börjar äntligen att se ut som ett sov- och lekrum inne i hennes rum. Det har slutat att eka tomt därinne men som sagt är inte klar ännu, men absolut inte så mycket kvar heller om jag ska medge det. Men just nu så funderar jag på att rensa bort en del leksaker som Haylie ändå inte använder för hon kommer att få mycket nytt när hon fyller år. Sedan ska jag så småningom köpa en lekmatta också till henne, såklart ska en klädhängare in i hennes rum där jag sedan tänkt att låta hänga in olika klädesplagg som hon kan använda för att klä ut sig och så även ställa in skor som man inte heller använder så att hon kan leka med de.
 
Det ska in en förvaringshylla, ett bord och 2 stolar samt hyllor och lite fotografier i hennes rum. Ska leka elektriker på Måndag också då jag ska hänga upp armaturen och lampan så att hon får en fungerande taklampa som hon inte har just nu. Samt att vi ska byta ut spjälsängen mot en växa säng. Men just för stunden så ser rummet ut som såhär..
 
 

Kommentera här: