Utsövd

 
 
God morgon, är relativt utsövd eftersom jag somnade runt halv 10-10 och vaknade ca kvart över 1 och då släkte jag ner allt och gick ut med Nova. Vaknade till vid Kvart över 4 och smsade med Adam lite innan jag somnade ifrån honom knappt 5 min senare och så vaknade jag i ett ryck nu vid 7 och trodde att jag försovit mig. 
 
Jag tror fortfarande att jag jobbat för mycket och sovit för lite under de senaste 2 veckorna har ställt till mina senaste dagars sömn. Ska alldeles straxt väcka Haylie och göra oss iordning för dagis. Behöver sedan hem och äta och sova lite till för att orka vara vaken inatt och de kommande nätterna. 
 
Samtidigt som jag tycker att det är skönt att kunna få lite mindre jobb så är det inte det då jag hellre ligger på ett jämt antal timmar. Funderar åter igen på att flytta då jag ändå har den där erbjudan kvar, känner alltså personen i fråga. Det beror ju på hur hösten blir så klart.

Kommentera här: