Äntligen!

Jag berättade ju om att jag skulle börjat jobba i helgen men det blev inte så då de inte kunde få fram mitt anställningsnummer då personalavdelningen var på utbildning mellan torsdag-fredag men istället så börjar jag imorgon.

Så kommer att köra Måndag-Tisdag 18-06 och sedan fredag-söndag samma tider. Jag är så sjukt glad att äntligen få börja, jag är så grymt taggad!

Jag kom underfund med något igårkväll när jag träffade Elin att under dessa dagar som jag vart på min VU1a så har jag växt enormt mycket som person. Jag brinner verkligen för det här, även om det kommer att bli en rejäl jävla omställning att börja jobba natt så är det värt blod, svett och tårar för den där motionen som jag kommer att få den får jag gratis. Så småningom kan jag rikta in mig på enbart styrketräning när jag börjar på gym.

Och om jag jobbar på som fan så kanske jag kommer iväg på min VU2a i Juli, det vore ju så awesome! Jag är så sjukt förväntansfull! Men med min otur så skulle jag inte bli förvånad om jag råkar ut för ett skarpt läge minst 1 gång under min PYT!

Kommentera här: