Barnrum

Ni vet ju att jag hade planerat hur jag ville att Haylies rum skulle se ut med färger och sådär. Jag får ändra lite på färgskalan då Haylie tycker om Turkost mest framför allt annat, sedan kommer rosa och ja hon gillar de flesta färger men turkost mest. Så jag får som sagt ändra om lite i planeringen, men det är ju bara bra att man ser vad hon gillar och kan anpassa hennes rum efter det, ja menar hon ska ju trivas och tycka om sitt rum.
 
Tanken är även att ge henne lite musikinstrument då jag vet att musik är något hon tycker om. Hon är ju van då jag har lyssnat på mycket musik under hennes uppväxt. Jag får nog flytta på min deadline om jag inte sagt det tidigare men oavsett så ska Haylies rum, min balkong och vardagsrummet sedan kommer det andra så småningom. Men så länge jag får det klart först så kan det andra komma lite pö om pö sen, jag klagar inte. Känner mig bara som världens lyckligaste tjej!

Kommentera här: