Ingen feber

God morgon
Just nu har jag ingen feber men svettas som en gris istället och huvudvärk har jag också. Sov en mycket stor del av dagen igår och sommade när jag skulle natta Haylie också vilket resulterade i att jag inte var då glad när jag vaknade vid 4 snåret utav den oreda som jag såg fanns i köket. 
 
Så även om jag inte är frisk än så får det bli en storstädning idag. Såg även att det hade kommit snö inatt och när jag var ute med Nova för en morgonkiss så konstaterade jag att det var blötsnö och kommer att smälta bort eftersom det ska vara plusgrader ett par dygn framöver. Hoppas att det är lite kvar tills vi går ut och får oss lite luft allihop. Skulle behöva vädra hemmet också så det får jag väl syssla med sen också. Jodå lite mer energi har jag allt idag men inte mycket. 
 
Men kommer att vara fit for fight tills Onsdag när jag går på igen :) 

Kommentera här: