Till det bättre

Allt märks så tydligt när jag exempelvis går ner till stan än att ta bilen som förut när jag skulle gå ner till Bion, valde att gå ner till Elin och möta upp henne och gå tillsammans dit vilket för mig är en omväg men jag ville verkligen gå och det var så skönt. Den sträckan att gå 800 meter (till Hs dagis och i närheten av där Elin bor) har förut tagit 10 minuter och drypit av svett men tog 5 min i raskt tempo och var inte det minsta svettig när vi kom till bion efter att ha gått vad kan det va 1,5-2km för min del. Underbart! 
 
Dock var det kallare när vi kom ut ifrån THG men å andra sidan så är jag sjukt stolt över mig själv. Var inte det minsta sugen på snacks trots att de flesta satt med sina popcorn och smaska. Bara det är en stor förändring och inte nog med det, jag börjar att trivas med mig själv även om jag har en lång väg kvar att gå. Jag har väl inte kommit på en enda nackdel med denna livsstilsförändring bara fördelar. 
 
Det kommer bilder, men ni får vänta lite. 😄

Kommentera här: