Ett tips till er män som kör fulspel

Ska man köra ett fult spel mot alla tjejer man vart med får man banne mig se till att det är vattentätt. För vilken tjej vill ha en kille som skickar samma meddelande/text till alla tjejer som han vart med där han ångrar hur han behandlade en, och hur mycket han saknar en och vill ha en tillbaka till exempel. Och framförallt se då till att några av tjejerna inte är vänner! Bara ett tips!

Jag lackade ur på honom när jag besökte Sthlm för att han förväntade sig att jag skulle sova där, att jag skulle spendera all tid med honom och så vidare och var bara allmänt jävla påträngande. Jag hatar sånt, sedan dess har jag bara stört mig på honom även om jag inte yppat en ord till honom efter det. Och för att rena mitt eget sinne sa jag exakt vad jag tyckte för en stund sedan och har nu valt att avsluta vänskapen helt. Han är inte värd mig, inte ens min vänskap. Numera är han som luft för mig. Och vet ni, det känns redan bättre.

Man ska inte ha en massa folk som tar energi ifrån en, som man stör sig på, som är oärlig och kör fula spel.

Kommentera här: