Underbara Måndag

Höll mig vaken för att se blodmånen inatt men så speciellt kändes det ändå inte för det gick inte att få den på kort för att det vart för mörkt. Och att senare vakna utav att det ligger ett nästintill fullt paket välling på mitt golv och en del i min säng var ingen trevlig upplevelse. Som konsekvens utav sitt handlande fick hon stå i sitt rum medans jag städade upp efter henne.
 
Dags att införa konsekvenser inte straff för det låter så illa. Haylie måste lära sig vad som är rätt och fel och att man inte gör så för då blir det konsekvenser. Att ta bort godis på Lördagar när hon gjort något på en Måndag är helt fel för hon kommer inte ihåg något som skedde för så länge sedan utan bör ske i anslutning till händelsen. #livetmedsmåbarn
 
Idag ska vi för övrigt städa och så hoppas jag att posten med mitt arbetsschema kommer idag, postnord är ju annars inte att lita på.

Kommentera här: