Onsdag

Vi har varit igång hela eftermiddagen idag, det började med att vi åkte ut till Frugården och hämtade min mor som först skulle ta blodprov på vc. Det gick ju snabbt som attans och därefter hade vi ju en tid 14.10 att passa men hade 40 minuter dötid emellan så vi gick in och strosade på Netto. Där hittade jag någonting som jag tänkt köpa i våras men som aldrig blev av på grund utav att det var en stor kostnad på flera hundra. 👇
 
Nu vart det en billigare variant köpt istället så mina jordgubb och smultronplantor ska planteras i denna sen och så kan jag ha enbart blommor i mina balkonglådor. 👌
 
Så straxt efter 14 så skulle min mor till tandläkaren för att hämta ut den nya bettskenan, när hon var klar åkte vi vidare för att fika på Wästgötabagarn en stund för att fylla på lite energi. 
 
Vi behövde båda två handla mat. Haylie höll sig lugn eftersom hon tog en vagn med ratt som mormor körde på. Nu är min kyl och frys full och jag behöver knappast handla på ett tag, mycket storpack så jag höll nere kostnaden rejält trots att jag hade mycket idag. 
 
Körde hem min mor och hjälpte henne att plocka in alla varor och nu pustar vi ut i soffan hemma hos mig framför Bolibompa. Jag ska ju lägga mig tidigt idag för det nalkas jobb imorgon men jag har lite att göra tills dess, städa undan, laga mat och dags att bada för både stora och små människor. Skönt att få saker gjorda det enda jag inte hunnit idag är att ringa min arbetsförmedlare.

Kommentera här: