Så många tankar snurrar genom huvudet när man letar som en tok efter ens barn

Jäklar vad rädd jag var när jag inte hittade Haylie inne på Oxen. Vi var till slut flera som letade efter henne tills en dam gick med henne till kassorna och där stod mormor som tog emot henne och jag letandes på andra sidan butiken. Denna damen som hittade en ledsen Haylie hennes gubbe berättade att de hade hittat en liten flicka. 
 
Såklart blev jag arg, livrädd och görstressad när hon inte svarade när jag ropade som hon så ofta annars gör men inte idag. Jag hann tänka många tankar under den tiden som jag letade både i parkeringsgaranget, utanför butiken och överallt i butiken. Lilla H kanske har glömt det redan men efter detta så kommer hon få sitta i vagnen hädanefter för jag vill inte känna den känslan igen om jag i all möjligaste mån kan undvika det.
 
Min mor var bra trött nu efter först 45 minuters promenad hem till mig ifrån tandläkaren och sen handling med stresspåslag. Så medans hon vilade tog jag itu med dammsugning och innan dess städade vi ur kylskåpet. Det behövdes minst sagt, typ som det behövs hemma också. Vi ska också vila en stund innan vi beger oss hem igen. 

Kommentera här: