Shoppinghelg blev det minsann

I Lördags var vi ju iväg till Syster Lycklig och köpte en sänghimmel till Haylies rum. Nu när vi kom hem så satte jag upp den lite provisoriskt i mitt vardagsrum tills jag har en krok att hänga upp den i taket med.
 
Jag velade fram och tillbaka om vilken utav de rosa färgerna som fanns men kom fram till att temat i Haylies rum passar bäst ihop med denna färgen. 
 
Idag när vi åkte hem så stannade vi till vid Ikea i Västerås. Tallrikshyllan som jag glömde köpa sist köptes idag och fler galgar och 2 sittdynor som jag ska ha på bänken i hallen. Så i veckan hoppas jag att det kommer finnas möjlighet att ordna både det ena och det andra i mitt hem. 
 
Och jag har en hel del att skruva ihop också. Men idag tar jag det bara lugnt resten utav dagen, blir tidig sänggång i alla fall för jag är redan supertrött! Imorgon är det jobb som skall göras. 

Kommentera här: