Årets Sista Dag

Jag vet redan att min huvudvärk kommer att blossa upp, det gör den varje nyår. 
 
Året 2016 har varit ett enormt tufft år på flera plan samtidigt som jag tänkt mer på mig själv så har jag även kraschat. Fått uppleva mycket under året som gått och njutit mer i varje stund. Men jag måste samtidigt säga att det är skönt att året går mot sitt slut och att man får avsluta detta året efter allt negativt man har haft med sig under väldig lång tid. 
 
2017 ser jag verkligen fram emot och jag hoppas verkligen att den blir så bra som jag har tänkt.
 
Men nu ska här städas och göras iordning inför tvättningen vid 13. Och så kommer en person förbi för att hämta skålar och kopparna som jag vill bli av med. 
Bara de 6 st tallrikarna kvar sen. Och jag hoppas på vinst på bingolotto idag igen! 

Kommentera här: