Så mycket att göra

Jag skulle ju jobba helg denna helgen men slutade med att jag hoppade in och körde 8 timmar inatt istället för 11, det verkade vara lite kris. Jag är fortfarande sjuk men tog det skill ändå och när jag kom hem halv 4 så frös jag som sjutton. Undertemp 1 grad så har i alla fall sovit varmt med täcke plus filt ovanpå.
 
Ska straxt hämta lilla H, de har varit iväg någonstans då jag inte kunde hämta henne när jag vaknade förut. Men har nyss kommit hem, 
 
 
Ni vet den där känslan när ni mår skit men ändå känner ett sug efter att ta en promenad i det fina vädret, men ändå känner att ni inte orkar. Så känner jag just nu och har gjort i flera dar. 
 
När jag hämtat Haylie så ska jag se till att städa klart sovrummet, Haylies rum, klädkammaren och toaletten samt hallen. Kök och vardagsrum är lugnt, det ser respektabelt ut. Även om golven ska få sig en omgång när det andra är klart. 
Det jag ska göra innan jag hämtar lilla H är att hoppa in och handla lite snabbt på ica innan jag hämtar henne för det är inte roligt att handla när hon är med. 

Kommentera här: